PRAVIDLÁ PRI VYBAVOVANÍ SŤAŽNOSTÍ A PODNETOV
1. Sťažnosť alebo podnet
Sťažnosťou sa rozumie vyjadrenie nespokojnosti s kvalitou a so spôsobom fungovania Nadácie. Každý má právo sťažovať sa na kvalitu, či spôsob fungovania Nadácie, na jej zamestnanca alebo ďalšie skutočnosti, s ktorými v súvislosti s Nadáciou nie je spokojný.
Podnetom sa rozumie nový návrh (návrhy) na zlepšenie spôsobu fungovania Nadácie.
Sťažnosť/podnet je možné podať:
2. Evidencia sťažností/podnetov
Nadácia eviduje všetky sťažnosti v písomnej podobe v špeciálne určenom šanóne Evidencia sťažností. Podnety eviduje tiež v písomnej podobe v špeciálne určenom šanóne Evidencia podnetov.
3. Vybavovanie sťažností/podnetov
Sťažnosť/podnet sa vybavuje v lehote do 30 pracovných dní od jej doručenia. Ak nie je možné lehotu dodržať, bude o tomto sťažovateľ písomne informovaný.
Sťažnosť/podnet je možné podať akémukoľvek zamestnancovi Nadácie, ktorý ju postúpi ďalej.
Sťažnosť/podnet vybavuje riaditeľka Nadácie J&T, ktorá informuje o priebehu vybavenia sťažnosti Správnu radu Nadácie J&T. Riaditeľka môže určiť konkrétnu osobu, ktorá bude za vybavenie sťažnosti zodpovedať. Je neprípustné, aby sťažnosť vybavoval zamestnanec, proti ktorému je sťažnosť nasmerovaná.
Sťažovateľ/podnet je s výsledkom vybavenia sťažnosti vždy písomne oboznámený.
4. Na čo sa napr. žiadateľ môže sťažovať: