AKTUALITY»2020»16. 6. 2020

ČAKAJÚ NÁS ĎALŠIE ZMENY

Od 1. júla dôjde k ďalším zmenám. Tentoraz sa zvýši maximálny denný vymeriavací základ dávky v nezamestnanosti na výšku 71,8027 eura (do konca júna 2020 je to 66,6083). Výška dávky v nezamestnanosti na deň pritom podľa zákona o sociálnom poistení predstavuje 50 % denného vymeriavacieho základu.

Ďalšou novinkou bude, že sa dávka v nezamestnanosti spoločne so žiadosťou o zaradenie do evidencie uchádzačov o zamestnanie uplatňuje priamo na úrade práce.

Viac informácií o zmenách si môžete prečítať na nasledovnom odkaze.

Zdroj: Sociálna poisťovňa

Súbory cookie používame na zlepšenie používateľského zážitku na tejto webovej stránke, na analýzu návštevnosti a na prispôsobenie obsahu a reklamy.

Prijať všetkyNastaviť súbory cookieOdmietnuť všetky
×
Cookies

Súbory cookie používame na zlepšenie používateľského zážitku na tejto webovej stránke, na analýzu návštevnosti a na prispôsobenie obsahu a reklamy. Môžete kedykoľvek zmeniť svoje nastavenia tak, aby ste prijali alebo odmietli ukladanie určitých typov súborov cookie na tejto stránke.

Nevyhnutné (technické) súbory cookie

Tieto súbory cookie sú potrebné na správne fungovanie našej webovej lokality, a preto ich nemožno vypnúť.

Preferenčné súbory cookie

Tieto súbory cookie umožňujú pokročilé funkcie tejto webovej lokality a ich individuálne prispôsobenie, napríklad na základe vašich predchádzajúcich návštev.

Štatistické súbory cookie

Tieto súbory cookie zhromažďujú anonymné štatistické informácie o tom, ako návštevníci používajú našu webovú lokalitu. To nám pomáha poskytovať návštevníkom lepší obsah.

Reklamné súbory cookie

Tieto súbory cookie pomáhajú reklamným partnerom zobrazovať personalizované reklamy a propagovať cielený obsah používateľom, ktorí navštívili túto webovú lokalitu.